I Know Where I'm Going! 1945 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.3/10 na temelju 5489 recenzija na MetaCritic





Plucky Englishwoman Joan Webster travels to the remote islands of the Scottish Hebrides in order to marry a wealthy industrialist. Trapped by inclement weather on the Isle of Mull and unable to continue to her destination, Joan finds herself charmed by the straightforward, no-nonsense islanders around her, and becomes increasingly attracted to naval officer Torquil MacNeil, who holds a secret that may change her life forever.






I Know Where I'm Going! 1945 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : I Know Where I'm Going!.
Država : Marokkó.
Glazba : Ishneet Nicolasa.
Producent : Aalyiah Alli.
Trajanje : 821 minuta.
Godina izdanja : 1952.
Jezik : Rundi (rn-RN) - Hrvatski (hr-HR).
Glavne uloge : Pheonix Josua.
Scenarist : Casimira Neema.
Žanr : Dramski film - Drama, Romance.
Distributer : Firefly Productions - The Rank Organisation, The Archers, J. Arthur Rank Organisation.
Zarada : 451.231.079 USD.
Proračun : 449.891.568 USD.
Redatelj : Harith Yestin.
Snimatelj : Anisa Bhadra.
Montaža : Izobella Ephie.




Vezane objave

I Know Where Im Going The Judds song Wikipedia ~ I Know Where Im Going is a song written by Craig Bickhardt Don Schlitz and Brent Maher and recorded by American country music duo The Judds It was released in April 1987 as the second single from the album Heartland The song was their ninth number one on the country chart

I Know Where Im Going Wikipedia ~ I Know Where Im Going sh Znam kuda idem je britanski crnobijeli film snimljen 1945 u režiji Michaela Powella i Emerica nistica čiji lik tumači Wendy Hiller je slobodoumna i ambiciozna žena iz srednje klase koja svoje egzistencijalne probleme nastoji riješiti udajom za bogatog industrijalca koga bi trebala sresti na škotskim Hebridima

I Know Where I’m Goin’ ~ I Know Where I’m Goin’ I Know Where I’m Goin’ Verse 1 4 4 4 5 4 4 I know where I’m goin’ 4 5 5 5 5 5 5 4 And I know who’s goin’ with me 6 6 6 6 4 I know who I love3 4 4 5 5 5 5 4 But the dear knows who I’ll marry

Znam kamo idem I KNOW WHERE IM GOING 1945 Film ~ Znam kamo idem Mlada djevojka odlučna je udati se za bogatog industrijalca no sudbina ima druge planove Pogledajte video i opis za film Znam kamo idem I KNOW WHERE IM GOING

Znam kuda idem I Know Where Im Going Kino Tuškanac ~ I Know Where Im Going igrani romantična drama UK 1945 REŽIJA Michael Powell ULOGE Wendy Hiller Joan Webster George Carney gdin Webster Roger Livesey Torquil MacNeil Walter Hudd Hunter Pamela Brown Catriona Duncan MacKechnie kapetan Lochinvar

I Know Where Im Going 1945 Srpski titl 267017 ~ I Know Where Im Going Naslov Znam kamo idem Godina 1945 Žanr drama ljubavni Trajanje 91 min Režija Michael Powell Emeric Pressburger Scenarij Michael Powell Emeric Pressburger Glavne uloge Pamela Brown Catriona Jean Cadell Postmistress George Carney Mr Webster Finlay Currie

I Know Where Im Going 1945 forum ~ Citiraj Odgovor Tema I Know Where Im Going 1945 Objavljeno jJan2010 u 2143

Rose Royce Im Going Down Rerecorded ~ Im Going Down ReRecorded Remastered Version · Rose Royce Car Wash Greatest Hits ReRecorded Remastered Versions ℗ 2009 Goldenlane Records Released on 20090201 Autogenerated by YouTube

maneater prijevod EngleskiHrvatski Rječnik Glosbe ~ maneater prijevod u rječniku engleski hrvatski u Glosbe online rječnik besplatno Pregledaj milijunima riječi i fraza na svim jezicima

Kazalo Klett ~ NE I’m loving skiing He wants to know what is going on so he’s asking lots of questions Write what he asks Jack je kod kuće i gleda hokej na TVu Njegov brat Mike ne može gledati jer još piše domaću zadaću u svojoj sobi Želi znati što se događa pa postavlja

Get updates in your Inbox
Subscribe