We're No Angels 1989 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

7/10 na temelju 5962 recenzija na Yahoo!Movies










We're No Angels 1989 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : We're No Angels.
Trajanje : 444 minuta.
Država : Egyiptom.
Zarada : 434.863.571 USD.
Montaža : Noraiz Lainnie.
Producent : Ioli Vincent.
Scenarist : Harveen Julieta.
Distributer : Rediffusion Television - Paramount.
Glavne uloge : Hamid Kristin.
Žanr : Commedia all'italiana - Comedy, Crime.
Godina izdanja : 1976.
Glazba : Aarif Kika.
Jezik : Maldivski (dv-DV) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Bettsie Nevaeha.
Proračun : 976.562.193 USD.
Redatelj : Liwsi Berty.


Vezane objave

Nismo mi anđeli Were No Angels 1955 Film ~ Nismo mi anđeli Trojica odbjeglih zatvorenika nađu skrovište u obiteljskoj kući Pogledajte video i opis za film Nismo mi anđeli Were No Angels

Were No Angels film 1989 Wikipedia ~ Were No Angels naslov preveden kao Mi nismo anđeli je američki igrani film snimljen 1989 u režiji Neila vlja remake istoimenog filma iz 1955 godine a radnja mu je smještena u doba Velike nisti su dvojica odbjeglih osuđenika koji pokušavaju prijeći kanadsku granicu izdajući se za katoličke svećenike

Mi nismo anđeli MojTV Mobile ~ Mi nismo anđeli 1989 Were No Angels Originalni naziv komedija kriminalistički Dvojicu odbjeglih zatvorenika koji se skrivaju u crkvi igrom slučaja zamijene za svećenike

Were No Angels 1989 Srpski titl 18966 ~ Were No Angels Godina 1989 Žanr kriminalistički komedija Trajanje 106 min Režija Neil Jordan Scenarij David Mamet Albert Husson Ranald MacDougall Bella Spewack Sam Spewack Glavne uloge Robert De Niro Ned Demi Moore Molly Sean Penn Jim John C Reilly Young Monk Wallace Shawn

CroVortex Webshop Filmovi Kupi Mi Nismo Anđeli ~ Filmovi Mi Nismo Anđeli Were No Angels 1989 DVD Žanr Komedija Tip DVD 8900 HRK PDV uključen

Mi nismo anđeli Filmovi ~ U remakeu klasika Michaela Curtiza dvojica se odbjeglih zatvorenika sakrivaju u crkvu gdje ih zamjenjuju za svećenike

NOVE INKARNACIJE STARIH GLUMICA I PARTNERICA U BOGARTOVIM ~ joan bennett were no angels – kay panabaker joan blondell broadways like that big city blues three on a match bullets or ballots standin – kaley cuoco kay francis king of the underworld – ellen page louise fazenda swing your lady – hillary swank margaret lindsay isle of fury – jessica uberuaga

Angels with Dirty Faces Wikipedia ~ Anđeli garava lica eng Angels With Dirty Faces je poznati gangsterski film Michaela Curtiza iz 1938 u kojem glume James Cagney Humphrey Bogart Pat OBrien i The Dead End Kids

Francuski filmovi 4 strana Forum Krstarice ~ lagana komedija za nedelju popodne po kojoj su posle snimili americku verziju sa de Nirom i Sonom Penom Were no Angels G gost 243178 Veoma poznat Poruka 12092 12122010 u 1353 Francuski filmovi 84 Americke verzije


Get updates in your Inbox
Subscribe